ברוגוזין מחנכים לערכים בבטיחות בדרכים

חטיבה עליונה רוגוזין בשיתוף עיריית קרית אתא חרטה על דגלה להילחם בתאונות הדרכים באמצעות חינוך ערכי לשמירה על חיי אדם, להתנהגות בטיחותית וסובלנית בדרכים, המכבדת את בני האדם ואת חוקי התנועה.

פתיחת שנה חגיגית - שנה"ל תשפ"ב נפתחה ביום הראשון ללימודים בברכה בצירוף חטיף מתוק ומורי ותלמידי ביה"ס חתמו על עצומה הקוראת למאבק בתאונות הדרכים. קבוצת תלמידי "מנהיגי דרך" בשיתוף עם נציגי מועצת התלמידים קיבלו בשער בית הספר את פני המורים והתלמידים וחילקו עלוני הסברה על התנהגות בטוחה בדרכים.

לתלמידים ולהורים הובהר כי ההגעה לבית הספר רכובים על אופניים חשמליים או כל כלי דו גלגלי ממונע, תתאפשר מגיל 16, כאשר התלמיד עבר תאוריה והוא רוכב עם קסדה על הראש.

בחודש ספטמבר האזינו תלמידי שכבת י' להרצאה מוקלטת בנושא "רכיבה בטוחה", שהועברה על-ידי משה טבשי, נפגע תאונת דרכים. התלמידים שמעו את סיפורו האישי ובסיומו נערך דיון בכיתה עם המחנכים.

בחודש נובמבר התקיים יום שיא בית ספרי בנושא "החינוך לערכים בבטיחות בדרכים". כל תלמידי ביה"ס השתתפו במהלך יום זה בפעילויות חווייתיות שונות ומגוונות, בהתאם לשכבות הגיל. תלמידי שכבת י' האזינו להרצאה בזום מפי כתב הפלילים של ערוץ 12, גלעד שלמור והשתתפו בשיעורי חינוך בנושא הבטיחות בדרכים. תלמידי שכבות יא' ויב' התנסו בסימולטורים בנהיגה המדמים מצבי תנועה שונים, כגון: נהיגה תחת השפעת אלכוהול, אי חגירת חגורות בטיחות, התהפכות של הרכב בעת תאונה וכד'.

בית הספר קושט בתערוכה מרשימה ומכובדת של עבודות ותמונות תלמידי שכבת י', כרזות ודגמים עם מסרים בנושא הבטיחות בדרכים.

במהלך ההפסקה הגדולה, מכובדים מהרשות, הנהלת ביה"ס, תלמידים ומורים, חתמו על עצומה הקוראת למאבק בתאונות הדרכים, נפרשו דוכנים של "מנהיגי דרך" ומתנדבי השיטור העירוני, שהציעו בדיקות באמצעות נשיפונים ומידע הסברתי בנושא.