דבר המנכ"לית לסוף השנה

תלמידים יקרים,

סיומה של שנה"ל תשפ"ד בצל מלחמת חרבות ברזל, הפכה אתכם באחת לבוגרים ובוגרות המתמודדים בכל יום  עם המשבר, הכאב, האובדן ועם הדאגה הרבה לעתידה של מדינת ישראל.

שגרת היום המוכרת השתנתה באחת, ובן רגע הפכה לשגרת מלחמה, ובכל אלה, תלמידים יקרים, עמדתם בהצלחה. אני מלאת גאווה על האופן שבו התמודדתם, על החוסן שהפגנתם, על הערבות ההדדית שגיליתם, על תרומתכם הענפה לעורף ולחזית וכל אלה לצד המשך הלמידה והחיים עצמם.

בימים אלו אתם מסיימים את בחינות הבגרות, נערכים למועדי ב' ומגישים את התלקיטים והמשימות השונות, שמאפשרות לכם להביא לידי ביטוי את יכולותיכם והשקעתכם במהלך השנה כולה שהיתה מבין השנים המורכבות ביותר.

לקראת יציאתכם לחופשת הקיץ, ברצוני לאחל לכם כי תיהנו מחופשה בטוחה וטובה, שבה נתבשר בבשורות טובות, שבה תאגרו כוחות.

זכרו תלמידים יקרים, שמרו על עצמכם בחופשה כמו בימי שיגרה, פעלו בשיקול דעת, דעו כי מי מכם שיתקל בבעיה, או יהיה זקוק אוזן קשבת ועזרה, נעמוד לרשותו גם בחופשת הקיץ!

אל תהססו בעת הצורך לפנות למחנך/ת הכיתה, יועצת, או כל אחד מהמורים.

נשמח לסייע לכם גם במהלך החופשה.

שובו אלינו עם כוחות מחודשים, לשנת לימודים חדשה בתשפ"ה, שכולי תקווה תהיה שנה שבה המצב הביטחוני ישתפר, שנה שתבוא עלינו לטובה. אמן!

למתגייסים היקרים, שלוחה ברכת גיוס משמעותי ובטוח, עליכם מונחת האחריות הרבה לשמור על מדינתנו ועל עצמכם.

 צאו לשלום וחזרו לשלום!

תלמידים יקרים, בשנה זו אני מסיימת את שנתי הראשונה כמנכ"לית ביה"ס ואני מסתכלת בגאווה עליכם התלמידים ועל הבוגרים שלנו, שמגיעים להישגים מרשימים  בצבא בתעשייה ובהייטק, אני גאה בבית הספר ובהישגיו המרשימים בכל תחום ומתחזקת שאלו הם פני הדור.

 

אני מודה לכל צוות ההנהלה, המחנכים, המורים והעובדים, על תרומתם להצלחתכם ולהצלחת בית הספר.

נמשיך להתפלל יחדיו לשחרורם של כל 120 החטופים והחטופות שמצויים למעלה משמונה חודשים בשבי חמאס, להחלמתם המלאה של כל הפצועים ולשלום כל חיילינו ואנשי כוחות הביטחון.

עוד יבואו ימים טובים!

 

שאו ברכה!

באהבה והערכה רבה לכם תלמידים יקרים,

ממני רחלי בוגנים,

מנכ"לית בית הספר.